Rodzaje opakowań

Kartony archiwizacyjne

Kartony archiwizacyjne to niezbędny element wyposażenia każdej nowoczesnej firmy. Pozwalają na wygodne składowanie dokumentów, a także zabezpieczenie ich przed światłem, zabrudzeniem i uszkodzeniem. Jednocześnie dokumenty przechowywane w kartonach są łatwo dostępne w razie potrzeby. Można je wygodnie transportować i segregować. Korzystanie z kartonów archiwizacyjnych jest konieczne bez względu na rozmiar i charakter prowadzonej działalności gospodarczej.

 

Różne modele kartonów archiwizacyjnych

Kartony archiwizacyjne mają różną konstrukcję, rozmiar i kształt. Mogą mieć zamykanie wieczko, otwór na grzbiecie ułatwiający korzystanie z dokumentów, a także specjalne miejsce na opis zawartości. Można je ustawiać pionowo lub poziomu i zawsze doskonale zabezpieczają zawartość przed uszkodzeniem. Przechowywane w ten sposób dokumenty są starannie ułożone i nie są narażone na zagniecenia nawet podczas częstego wykorzystywania lub długotrwałego składowania.

 

Specjalne pudła ze wzmocnioną konstrukcją

Kartony archiwizacyjne pozwalają zgromadzić dużą liczbę dokumentów na niewielkiej przestrzeni. Dostępne są odmiany z różną szerokością grzbietów. W ten sposób można łatwo dostosować rozmiar pudeł do bieżących potrzeb firmy. W razie potrzeby można wybrać karton archiwizacyjny ze wzmocnioną konstrukcją. Jest on przeznaczony do przechowywania kilku mniejszych pudełek. W ten sposób można zwiększyć funkcjonalność kartonu. Tego rodzaju rozwiązania archiwizacyjne spełnią potrzeby każdego przedsiębiorcy.

 

Niezwykle trwałe i ekologiczne materiały

Podczas wyboru kartonów warto zastanowić się nad ich solidnością i wytrzymałością. Wysokiej jakości materiały mogą nadać estetycznego wyglądu wnętrzu biura i sprawią, że poprawi się organizacja oraz efektywność pracy w firmie. Dlatego warto wybrać karton archiwizacyjny wykonany z najwyższej jakości ekologicznej tektury falistej. Jest to materiał sztywny i trwały, a jednocześnie łatwy w przechowywaniu. Taki karton archiwizacyjny jest w stanie zabezpieczyć ważne dokumenty przez okres od kilku miesięcy do nawet kilkunastu lat.

 

Kartony do przechowywania segregatorów

Karton archiwizacyjny może służyć do przechowywania różnego typu materiałów. Papier można oprawić wstępnie zszywkami lub włożyć w kopertę zbiorczą. W przypadku większej liczby dokumentów ułożonych, na przykład, w kolejności chronologicznej warto wybrać kartony archiwizacyjne na segregatory. Zapewniają dużą pojemność oraz pokrywkę umożliwiającą szybki dostęp. Zabezpieczającą przed zabrudzeniem. Dają gwarancję ochrony ważnych dokumentów przed czynnikami zewnętrznymi, w tym wilgocią i niską temperaturą. Spełnią oczekiwania najbardziej wymagających firm, a po zużyciu można je poddać recyklingowi.

Skontaktuj się z nami