Opakowania typu display
Opakowania typu display, z tym określeniem w ostatnim czasie możemy zetknąć się dość często. Co to jest takiego? Otóż w języku angielskim ”display” oznacza pokaz lub wystawę, co ma sporo wspólnego z przeznaczeniem tych opakowań. Display to nie tylko możliwość bezpiecznego transportowania i eksponowania wybranych towarów, ale również ciekawy i co ważne skuteczny sposób na reklamę. Co warto wiedzieć o opakowaniach typu display? Czy warto je stosować?
Kilka słów o opakowaniach POS
Co łączy display i opakowanie POS (point of sale)? Wbrew pozorom sporo, dlatego też przy okazji zapoznawania się z opakowaniami typu display warto wspomnieć również o POS.
Opakowania display stanowią część materiałów POS, czyli wszelkiego rodzaju nośników reklamy BTL, skierowanej do klienta detalicznego, stosowanej poza środkami masowego przekazu. POS stanowią wsparcie sprzedaży bezpośrednio w miejscu dystrybucji promowanego produktu.
Opakowanie typu display — co to takiego?
Czym są opakowania typu display? To nic innego jak kartonowe pudełko otwarte od góry, ze stabilnym dnem i dość wysoką tylną ścianką. Dzięki takiej, a nie innej konstrukcji produkty przechowywane są w sposób uporządkowany, a klienci bez trudności mogą sięgać po wybrane rzeczy. Opakowania typu display są nie tylko funkcjonalne, ale również estetyczne, przyciągające wzrok, a na ich powierzchni można umieścić dowolne nadruki będące formą reklamy. Jakie jeszcze zalety ma opakowanie ekspozycyjne typu display? To przede wszystkim:
- ułatwienie i przyspieszenie wykładania towarów przez pracowników,
- możliwość utrzymania porządku nawet przy produktach o niewielkich rozmiarach,
- możliwość wielokrotnego zastosowania,
- stosunkowo niskie koszty zakupu.
Displaye kartonowe to opakowania, które, choć są lekkie, wykonane są solidnie, cechuje je dość duża wytrzymałość, więc nie należy obawiać się tego, że ulegną zniszczeniu w czasie transportu. Ponadto takie opakowanie można wypełnić dowolnym nadrukiem, więc zastosowanie opakowań typu display jest rozwiązaniem funkcjonalnym, pozwalającym na skuteczną promocję wybranych produktów przy stosunkowo niewielkich kosztach.
Dlaczego warto inwestować w opakowania typu display?
Jeżeli producent displayów kartonowych poważnie podszedł do realizacji swojego zadania, takie opakowania są nie tylko estetyczne, ale również solidne, dzięki czemu umożliwiają swobodny transport i ekspozycje wybranych produktów, niezależnie od ich rozmiarów.
Kartonowe displaye, jeżeli są wykonane solidnie, można wykorzystywać wielokrotnie, co pozwala na zmniejszenie kosztów związanych z promocją i pakowaniem produktów. Dodatkowo takie rozwiązanie znacznie przyspiesza i ułatwia pracę osobom odpowiedzialnym za pakowanie.
Kartonowe displaye pozwalają na estetyczną i funkcjonalną ekspozycję wybranych produktów.
Display kartonowy to również dobre rozwiązanie, które można wykorzystać przy porządkowaniu asortymentu według marki, ceny czy przeznaczenia. W związku z tym, że opakowania są bardzo lekkie, można je dowolnie przenosić i ustawiać.
Możliwość wielokrotnego zastosowania
Dużą zaletą kartonowych opakowań typu display jest nie tylko ich użyteczność, ale również możliwość wielokrotnego wykorzystania. Dzięki temu są to opakowania sprzyjające środowisku naturalnemu, a dbałość o naturę w dzisiejszych mocno zaśmieconych czasach jest niezwykle ważne. Kartonowe opakowania wielokrotnego użytku pozwalają nie tylko zaoszczędzić, ale również są cenne w stworzeniu pozytywnego wizerunku marki, kojarzonej z dbałością o środowisko naturalne.